onsdag 8 oktober 2008

Don't say forever, because forever is just a lie.

Nu sitter jag häär och snuvar och hostar igen... hatar verkligen förkylningar. Den kom ju sådär perfekt ocksåå, nu när jag verkligen behöver vara i skolan. Det hade inte varit helt fel med en utomlandsresa just nu. Bara packa en väska och dra.

Nä nu tycker jag att det har blivit för mycket depp depp i alla bloggar man läser. Är det någon som vet hur länge det är kvar till jul? För efter det är det bara två månader kvar och sen blir det februari. Vilket för mig betyder skoterkörtkort:) Det kommer verkligen att bli kul!Vet att det inte bara är jag som ser frammemot det?! ;) Jag kan ju definitivt säga att det här året kommer att bli det första jag verkligen ser frammemot vintern! Även om det blev lite ändrade planer men :) Man lever bara livet 1 gång! Do never forget that. Och jo, det jag skrev högst upp i inlägget är historia nu. Rätt jobbigt att tänka så. ;) Och nu,, måste jag verkligen sova. gonatt <3

Inga kommentarer: