söndag 5 oktober 2008

värdelösa söndagar

Nu ligger jag i min sköna soffa med datan på magen. =) dagen började med att vi hade match på sjöparken. Kände mig inte alls taggad eftersom att jag hade jätte ont i magen och inte kunnat käka så mycket innan matchen. Tappade all engergi jättefort. Men som tur var så tog jag med mig en banan som jag käkade. =) Vi spelade oväntat bra dom sista 2 perioderna med tanke på vilket lag vi mötte och på hur lite vi har hunnit spela tillsammans. Vi förlorade men det kändes faktiskt som en ganska okej förlust. Vi förlorade på SMÅ slarviga saker som inte får hända mot lag som dom. Vi körde också ett anfallssätt vi inte tränat på tidigare men grejade det helt okej:)

Jag nog att jag skulle lyssnat på min mage som försökte varna mig att INTE spela eftersom att jag just nu ligger med ett rivjärn till hals, huvudvärk och trött som tusan. Somnade nästan direkt när jag kom hem och nu är klockan redan 6 och jag skulle göra rapport och matte idag. Orkar knappt göra nått av det. Men jag har bestämt mig att jag SKA skriva klart 2 frågor idag.
Och måste bara säga att dagen stora TACK går till Patric Andersson som räddade min dag med att skicka en jättebra låt till mig. Tack Patric! Nu har jag nånting att nöta dom 2 kommande veckorna :)

Nu ska jag fortsätta på min rapport. Hejdå från rivjärnet! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

HANNAAA! vetuuuu vad jag letat denna låten! ååååååh :DDD
hörde den i OTH, gjorde du också det?

Hanna:) sa...

nej var patric som skickade den :Dhaha;D den är sååååå bra=)