onsdag 10 september 2008

en helt vanlig onsdag

hellu:) kom hem från skolan för ett tag sen och har nyss käkat. Idag har vi fått ett land vi ska skriva om i en rapport. Sydafrika blev det för mig. Nu känns det verkligen att skolan har börjat. Vi har hunnit få läxa och börja med massa jobbiga arbeten. Som t.ex Jag och Jessica ska jobba om disponentvillan i Malmberget och det är typ omöjligt att hitta nå fakta om den. Så min dag började idag med att söka upp en massa nummer till personer som möjligtvis kunde hjälpa oss. Det hela slutade med att vi hamnade på museet i gve och blev tipsade om att ringa LKAB växeln som kunde koppla oss vidare till någon som visste mer om byggnaden. Gav inga större resultat då men. Om nu någon skulle råka veta ngt om det, så vore det ju bussigt om du hjälpte till lite. =)

aja, nog snackat om skolan. Idag måste jag göra lite läxa, kanske färga min utväxt och träna=) hoppas på att träningen blir lika kul som i måndags. Dessvärre är den på malmsta. Gillar varken golvet eller korgarna där men... Det får man leva med;P
Nu ska jag gå upp och käka ngt:) Puss

Inga kommentarer: