söndag 14 september 2008

slut på ord






Har inte så mycket att säga förutom att mitt hår blev ganska ok, har inte sett det tortt än så:) Fast.. om ni tyckte att jag var blond innan så skulle ni se mig nu :O haha:P hoppas bara inte att det har blivit åt de gula hållet. jag som hade fått en så bra färg :P haha aja , finns ju silverschampoo så:) Jo och medans jag kommer ihåg så ska jag fråga. Har funderat länge på att beställa domdär assnygga skorna på hm med kilklack! Är bara det att jag har beslutsångest över vilken färg! Hjälp mig! Jag tycker att dom gråa är svinsnygga och lite "utstickande" om man ska säga så, men dom svarta är ändå så stilrena. VILKEN FÄRG? Inte är det väl heller värt att köpa samma sko i 2 färger, eller? :S hjäääääälp.....
Dom grå är snyggare, ellerhur?!








2 kommentarer:

Anonym sa...

dom gråa!!! as snyggaaa

Anonym sa...

/ tildaa