söndag 28 september 2008

söndag

Det är helt sjukt vad dagarna går fort! Nyss vad det fredag och en hel helg framför sig. Nu är det söndag med en hel vecka i skolan... Kan det bli värre? Idag måste jag iallafall skriva rapport, renskskriva mitt engelska arbete och göra matte. Måste nog fara och sola idag också...
Kan ju berätta lite om gårdagen, satt typ hemma hela dan och väntade på anna johansson. Efter det har vi typ farit runt lite. Känns bara som att jag kastar bort helgerna till igenting, hade ju nästan lika gärna kunnat vara i skolan.

Nä nu ska jag sluta vara så negativ och berätta att vi har vår första serie och hemmamatch på söndag =) Kommer bli riktigt skoj faktiskt. Ni kan ju alltid svänga förbi sjöpen om ni inte har ngt annat för er : ) vetinte riktigt vilken tid men:P gissar att det är nångång mellan 11 och 2 :D haha

Nu måste jag käkaa frukost. Tjing<3

Bjuder på en låt jag gått och sjungit på hela helgen : )

Inga kommentarer: