måndag 29 september 2008

tröga måndagar

sitter ock käkar ett enormt päron, inte speciellt gott vare heller... Idag i skolan fick jag hem min gamla portfolio från typ 5an eller nå:P haha hade skrivit lite om mig själv. :)

Om mig själv!
Hej jag heter Hanna och är 11 år. Jag gillar att dansa, spela basket, spela fotboll och att spela innebandy. Jag har två syskon som heter Annica och Micke. Annica är 30 år och har två barn Celinn och Cindy. Micke är 25 år och han bor i Umeå. Jag är ca 153 cm lång. Min mamma heter Margit och hon jobbar på sjukhuset och pappa heter Bengt och jobbar på BDX. När jag blir stor vill jag bli securitasvakt. Jag vill spela basket med plannja, men jag vill helst få dansa som bakdansare i någon grupp. Jag vill resa till Thailand, Spanien, Kina eller Japan.
Hanna
Haha shit alltså! jag kommer ihåg när jag skrev det här! tyckte att jag hade skrivit skitmycket;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha plannja? Funderat på ett könsbyte hanna? ;)

Anonym sa...

haha vad söt! :)

Hanna:) sa...

haha:D jag var inte så insatt i det där då ;)