söndag 28 september 2008

ingenrubrik

1. jag har insett att min sista kyss... var den sista av dig.
2. jag lyssnar på... bra musik
3. jag pratar... mycket ibland
4. jag älskar/tycker om... att spela basket
5. mina bästa vänner... betyder enorm mycket!
6. min första riktiga kyss... kommer jag inte ihåg.
7. jag avskyr då folk frågar... haha ingen aning :P
8. kärlek är... underbart!
9. äktenskap är... ?
10. någonstans, tänker någon... på mig kanske? haha=)
11. jag kommer alltid att vara... Hanna elisabeth (kanske lindgren) Från gällivare
12. jag är hemligt förälskad i... haha ingen : )
13. sist jag grät var... i måndags
14. min mobiltelefon är... alldeles för stor!
15. när jag vaknar på morgonen... kollar jag på klockan
16. innan jag går och lägger mig... sitter jag på datorn
17. just nu tänker jag på... dig
18. bebisar är... såå himla sööta.... tills dom börjar skrika
19. idag har jag... sovit, vaknat , suttit på datorn, käkat frukost och skrivit blogg
20. ikväll ska jag... kanske mysa framför tv.n och kolla film =)
21. imorgon kommer jag... vara död!
22. jag vill verkligen vara... utomlands!

Inga kommentarer: