onsdag 10 september 2008

helluuw, har nyss duschat eftersom att vi har haft träning. Det var faktiskt riktigt kul idag igen =) Kommer nog dock att bli lite läskigt då seriespelen börjar med tanke på att dom vi möter är typ upp till 30 år. :P Nåja, om dom inte vet att jag är liten så kommer dom nog att vara rädda för mig också. För hoppningsvis iallafall. haha= )

Men nu , back to the real world, dvs skolan. Måste skriva klart min engelska dagbok som vi ska redovisa imorn och kanske göra nått mattetal. Känner inte alls för att tänka nu, jag är trött och vill sova. Tänk vad skönt och bara krypa in under täcket och vakna på morron innan veckarklockan ens ringt. Men istället för att sitta här och gnälla så ska jag ta och göra klart allt och sen hoppa direkt i säng! Gonatt.

P.S God mat imorn i skolan, TAAAAAAAAACCCCCCCCCCOOOOOOOOOOS =)

Inga kommentarer: