söndag 14 september 2008

Lördag/söndag

gissar att alla känner precis som jag... man villbara krypa under täcket och försvinna. Söndagar är verkligen hämska. Och det enda som snurrar i skallen är matteläxan och rapporten som jag kommer att måsta börja skriva på nu i veckan. Usch.. jag är verkligen inte på humör idag.


Men iallafall så sitter jag just nu med en jäkla massa blekningsmedel i håret. Det är verkligen jobbigt med utväxt! Lycko dom som har blont hår i vanliga fall.!





Kvällen igår spenderade jag, jenfan och ronja hemma hos arvid. Jag var definitivt inte på bra humör så jag kan inte säga att det var särskillt kul. Det är sällan helgerna är roliga nu för tiden. Eller dom har nog aldrig varit det, men det är väl först nu jag insett att det faksktiskt är värdelöst att bo här i gällivare. Vi kan ju knappt gå på bio. Dom visar ju typ 3 bra filmer om året.


På tal om bio så ska jag nog slå på en film nu och hoppas på att mitt hår blir bra. =) Pussochkram




Föresten, någon som vet varför denna inte finns i affären längre?:P Har dom bytt framsida eller ngt?:Dhhahaa:P

Inga kommentarer: